2 minuti lugemineAvaldatud 40 päeva tagasi

Sunly. Energia, aga taastuv - muudame taastuvenergia kuvandit!

Sunly. Energia, aga taastuv - muudame taastuvenergia kuvandit!

Esialgne Sunly bränd loodi aastal 2019. Tollane disain peegeldas hästi ettevõtte alguslugu 4 energiast ning toetas püstitatud ärilisi eesmärke arendada päikese energiat Baltikumis. Kuna Sunly ambitsioonid on ajas muutunud julgemaks ning lisandunud on soov muuta energiatööstuse mängureegleid, sai selgeks, et Sunly vajab uut brändi, mis peegeldaks paremini ka ettevõtte sisemust. Eesmärk oli, et Sunly omaks eristuvamat välimust, mis aitaks ettevõtet koostööl kogukondadega, looks tugevama kuvandi jaemüügi klientidele ja oleks äratuntav sektoris, kus konkurents on suur.

Sunly uus bränd on üles ehitatud olemasolevatele põhiväärtustele: julgus, uudishimu ja sünergia. Kuue kuu jooksul kaasas Sunly koostöös Milttoniga aruteludeks peamised võtmeisikud Sunlys. Selle tulemusel sündis põhjalik brändistrateegia, mis oli aluseks loovagentuurile Velvet, kellega koos asuti looma uut brändi. Koos asutajate, bränditiimi ja Velvetiga loodi erinevaid brändilugusid, et avastada, mis Sunlyga kõige paremini resoneerub.

Pärast arutelusi ja ulatuslikku turuanalüüsi sündiski hooliva südamega mässaja! Sunly mässaja omadused – julgus, sihikindlus ja otsekohesus – kajastuvad meie sõnumites ja visuaalses stiilis. Sunly esitab väljakutse konkurentide rohepestusele ja tühjadele lubadustele, neid ründamata või halvustamata. Selle asemel täidab Sunly oma lubadusi, pakkudes leevendust energiahindades ja kättesaadavuses, mis peegeldab Sunly hoolitseva loomuse omadusi. Mässaja on vali ja julge, kuid samal ajal hoolib neist, kelle eest ta võitleb.

Priit Lepasepp, Sunly kaasasutaja ja tegevjuht, selgitas, et Sunly teekond viimase viie aasta jooksul on olnud täis kasvu ja muutusi. Uue brändiga ei hoia Sunly energiasektoriga mitte ainult sammu, vaid kujundab ka selle tulevikku. "Sunly brändi uuendus näitab meie pühendumust positiivse mõju loomisele ja tihedale koostööle meie partnerite, kogukondade ja klientidega, et üheskoos ehitada jätkusuutlikumat tulevikku. Oleme põnevil, et saame alustada uut peatükki ja jätkata piiride nihutamist," ütles Lepasepp.

Martin Kruus, Sunly kaasasutaja ja nõukogu esimees, rõhutas, et Sunly brändi uuendus tähendab enamat kui lihtsalt visuaalset muutust – see esindab meie pühendumust innovatsioonile ja arengule. "Peegeldades Sunly ajalugu, mõistame, kui oluline on püsida esirinnas ja kohaneda muutustega kiiresti arenevas sektoris. Usume, et uus identiteet mitte ainult ei erista meid, vaid tugevdab ka meie suhteid klientide, partnerite ja kogukondadega," ütles Kruus.

Uue Sunly brändi peamised elemendid hõlmavad uut logo, julget värvipaletti, uuendatud tüpograafiat, uuendatud veebilehte ja ühtset visuaalse identiteedi süsteemi koos ikoonidega. Sunly tutvustas ka uut sloganit „Energy but renewable“ koos tugevate sõnumitega, mis kajastavad Sunly mässajaliku loomust parimal viisil.




Selle projekti partnerid olid Miltton New Nordics ja loovagentuur Velvet.